بوت کوئل ال90 ، مگان و ساندرو مدل برو Steem Part

RENAULT L90 BERO STEEM PART

از {{model.count}} رای
نوع
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

فروشنده: کارتیز
آماده ارسال ناموجود
130,000 تومان به ازای هر دست کامل(چهار عدد بوت کوئل)
تعداد
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بوت کوئل L90 مدل BERO بر روی خودروهای گروه رنو از قبیل L90 و مگان نصب می شود.

به علت حرارت زیادی که در محل قرارگیری بوت کوئل وجود دارد نیاز است که بوت کوئل استحکام بسیار زیادی در برابر حرارت های بالا از خود نشان دهد و همین دلیل باعث می شود که انتخاب نوع درست و مرغوب بوت کوئل از اهمیت بیشتری برخوردار شود.

داشتن مقاومت بالا قطعه و عدم ایجاد نوسان در جریان الکتریکی شمع و همچنین استفاده از مواد درجه یک در ساخت و پوشش بوت کوئل از دیگر مواردی هست که باید در هنگام انتخاب بوت کوئل مناسب مورد توجه قرار بگیرد که کیفیت بوت کوئل های برو بسیار مناسب و دارای قیمتی مقرون به صرفه است.

از آنجایی که بوت کوئل نقش اساسی در کارایی درست شمع و موتور خودرو دارد نیاز است که بعد از دیدن نشانه هایی مانند پارگی یا ترک بر روی بوت کوئل سریعا آن را تعویض کنیم.

توجه: لطفا در هنگام خرید از مدل ( Eldor ، Valeo ، Bero ) خودرو خود اطمینان حاصل نمایید.

چرا استیم پارت بخریم؟

کابل های استیم پارت ۷ میلی متر ، برید‌دار ، ۶ لایه، بوبینی و ضد نویز و پارازیت می‌باشد.

اصل برق‌رسانی را مغز‌ی یا بوبین وایر شمع انجام می‌دهد ؛ که وایر شمع‌های استیم پارت دارای اهم استاندارد می‌باشند؛ به همین دلیل هم خودروهای تک‌سوز و هم دوگانه‌سوز را شامل می‌شود . به دلیل احتراق مناسب بازدهی موتور بالا می‌رود و باعث کاهش مصرف سوخت و آلایندگی کمتر می‌شود؛ در نتیجه اتومبیل شما برای اخذ معاینه فنی شرایط بهتری خواهد داشت.

سر سیم‌های کوئل، دلکو و شمع‌ها ضد‌زنگ و ضدرسوب، با بوش پهن می‌باشند؛ که بهترین اتصال را برقرار می‌کنند.

برخلاف اکثر جنس‌های موجود در بازار که از سرسیم‌های بی‌کیفیت و ارزان آهن استفاده می‌کنند و نیز آسیب‌پذیر و دچار زنگ‌زدگی و سولفاته می‌شوند وایرشمع‌های فروخته شده در کارتیز دارای تاییدیه استاندارد می‌باشند.

نکته 1:  برای اینکه مطمئن شویم وایر شمع برق دزدی ندارد، حتما هر دوسر وایر شمع یعنی هم سمت کوئل و هم سمت شمع باید اتصال کامل داشته باشند. درغیراینصورت اگر برق از سمت کلاهک‌ها و یا روی کابل خارج شود، برق دزدی و مشکل فنی محسوب نمی‌شود.

نکته 2: به هنگام جدا کردن وایرشمع ها از سرسیلندر، باید از قسمت کلاهک نسبت به جداسازی اقدام کرد و نه ازکابل.

دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...