قوانین و مقررات
قوانین ارسال و تحویل کالا:
1- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه محصولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر با انتخاب مشتری امکان پذیر و قابل ارسال می باشد. این بدان معنی می باشد که هرگونه خسارت وارده به محصول از سمت باربری مربوطه می باشد و کارتیز هیچ مسئولیتی در قبال محصول شما نخواهد داشت.
2- در موارد استثنا اگر به اشتباه کارکنان کارتیز محصول شما به مکان دیگری ارسال شود کارتیز متعهد جبران خسارت خواهد بود.
3- درصورتی که سفارش شما ارسال و هیچ کس حضور نداشته باشد و یا از دریافت سفارش امتنا کند هزینه رفت و برگشت و ارسال مجدد بر عهده مشتری می باشد.
4- در شرایطی که آدرس محل ارسال محصول اشتباه باشد کارتیز هیچ مسئولیتی در خصوص این مورد نخواهد داشت.
5- کارتیز این تعهد را دارد که سفارش مشتریان گرامی خود را در موعد مقرر تحویل شرکت ارسالی انتخابی شما نماید و شماره بارنامه برای شما پیامک خواهد شد. در صورت تاخیر در تحویل سفارش از سمت شرکت مربوطه ، کارتیز هیچ گونه مسئولیتی در زمینه تاخیر تحویل سفارش نخواهد داشت.
6- در خصوص انتخاب شرکت ارسال کننده سفارش خود نهایت دقت را داشته باشید که آیا آن شرکت در محدوده زندگی شما سرویس دهی دارد یا خیر. در غیر اینصورت هزینه رفت و برگشت کالا بر عهده شما می باشد.
7- هزینه حمل و نقل کالای مرجوعی برعهده شما می باشد زیرا کارتیز تا قبل از اینکه محصول از شرکت خارج شود هر ایرادی داشته باشد رفع و رجوع میکند. توصیه ما به شما این است برای تحویل کالا حتما خودتان حضور داشته باشید.