بوت کوئل جک J5 دنده ای (چهار بوت) Steem Part
JAC J5 MANUAL STEEM PART
نکته:
خودروی جک j5 دنده ای دارای دو مدل وایر شمع می باشد.
یک مدل شامل 4 بوت کوئل و دیگری شامل 2سیم و 2 بوت کوئل می باشد.
حتما قبل از خرید ، وایر شمع نصب شده روی خودروی خود را با یکی از دو مدل بالا مطابقت داده و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید.
این پک شامل 4 بوت کوئل خودروی جک j5 دنده ای می باشد.
در صورتی که ماشین جک j5 دنده ای (دوسیم و 2 بوت کوئل) دارید،برای مشاهده بوت کوئل خود در اینجا کلیک کنید.
بوت کوئل بوت کوئل جک جی5 دنده ای استیم پارت:
بوت کوئل بوت کوئل جک J5 دنده ای Steem Part از جنس سیلیکون با خلوص بالا ساخته شده و توانایی تحمل دمایی تا ۲۶۰ درجه سانتی گراد را دارد.
با توجه به اقلیم ایران باید از وایر شمع سیلیکون خالص با کیفیت استفاده کرد تا در سرد ترین و گرمترین نقاط جغرافیایی دچار تغییر حالت نشود و مانند مواد PVC ، NBR و EPDM دچار خشکشدگی، پارهشدگی و ترکیدگی نگردند.
سیلیکون به دلیل ویژگی خاص خود اجازه نفوذ آب به داخل کوئل و سرشمعها را نمیدهد و کاملا در وضعیت جذب قرار میگیرد؛ در نتیجه شمعها دچار برق دزدی و ترکیدگی در قسمت چینی نمیشوند .
نکته:
در صورتی که ماشین JAC j5 دنده ای دارید،برای مشاهده وایر شمع خود در اینجا کلیک کنید.
چرا استیم پارت بخریم؟
کابل های استیم پارت ۷ میلی متر ، بریددار ، ۶ لایه، بوبینی و ضد نویز و پارازیت میباشد.
اصل برقرسانی را مغزی یا بوبین وایر شمع انجام میدهد ؛ که وایر شمعهای استیم پارت دارای اهم استاندارد میباشند؛ به همین دلیل هم خودروهای تکسوز و هم دوگانهسوز را شامل میشود . به دلیل احتراق مناسب بازدهی موتور بالا میرود و باعث کاهش مصرف سوخت و آلایندگی کمتر میشود؛ در نتیجه اتومبیل شما برای اخذ معاینه فنی شرایط بهتری خواهد داشت.
سر سیمهای کوئل، دلکو و شمعها ضدزنگ و ضدرسوب، با بوش پهن میباشند؛ که بهترین اتصال را برقرار میکنند.
برخلاف اکثر جنسهای موجود در بازار که از سرسیمهای بیکیفیت و ارزان آهن استفاده میکنند و نیز آسیبپذیر و دچار زنگزدگی و سولفاته میشوند وایرشمعهای فروخته شده در کارتیز دارای تاییدیه استاندارد میباشند.
نکته 1: برای اینکه مطمئن شویم وایر شمع برق دزدی ندارد، حتما هر دوسر وایر شمع یعنی هم سمت کوئل و هم سمت شمع باید اتصال کامل داشته باشند. درغیراینصورت اگر برق از سمت کلاهکها و یا روی کابل خارج شود، برق دزدی و مشکل فنی محسوب نمیشود.
نکته 2: به هنگام جدا کردن وایرشمع ها از سرسیلندر، باید از قسمت کلاهک نسبت به جداسازی اقدام کرد و نه ازکابل.