ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی کارتیز، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین کارتیز است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

۱- ثبت سفارش نیاز به عضویت دارد

کاربران و مشتریان محترم جهت ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت می باشند.

با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

توجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

۲- روشهای پرداخت

مشتریان محترم می توانند کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند.

۳- روشهای ارسال سفارش

 سفارش ها از دو طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و باربری ارسال می گردند.

تبصره: در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد،

۴- هزینه ارسال

ارسال برای خرید های بالای یکصد هزار تومان رایگان بوده و برای مقادیر کمتر از یکصد هزار تومان ، هزینه ها بر اساس روش ارسال، حجم و وزن کالاهای سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد، بصورت مکانیزه توسط سیستم محاسبه می گردد.

۵- مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت ۱۰ نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

۶- نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.

 طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

icon ab1 - قوانین و مقررات کارتیز

ضمانت خرید اجناس اصلی

کارتیز در ارتباط با واردکنندگان مادر و معتبر این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که جنس با اصالت را خریداری می نمایند

icon ab2 - قوانین و مقررات کارتیز

مشاوره تخصصی

این مجموعه با دارا بودن نرم افزارهای تخصصی، لنت ها و شمع های کد فابریک کمپانی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

icon ab3 - قوانین و مقررات کارتیز

تحویل سریع سراسر کشور

محصولات کارتیز با قرارداد منعقده با پست جمهوری اسلامی با سریعترین و کمترین هزینه در درب منزل و فروشگاه شماست